Osebno svetovanje in pomoč na telefonski številki: +386 70 656 465

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine lilian.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

S spletno trgovino www.lilian.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja podjetje Petra Klemenčič s.p., spletna prodaja (v nadaljevanju podjetje ali Petra Klemenčič s.p.). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med družbo in kupcem.

  • Podjetje: Petra Klemenčič s.p., spletna prodaja (v nadaljevanju prodajalec)
  • Naslov: ul. Frana Kovačiča 17, 2000 Maribor, Slovenija, Evropa
  • Davčna številka: 36506613 (podjetje ni davčni zavezanec)
  • Matična številka: 9470697000
  • Vpis v poslovni register Slovenije: 08.09.2023
  • Številka vpisa v poslovni register: 316-07-05535-2023/2
  • Poslovni račun: SKB banka d.d., Ajdovščina 4, 1000 Ljubljana, Slovenija
  • IBAN: SI56 0313 2100 0613 963
  • SWIFT: SKBASI2X.

Podjetje se zavezuje, da ne bo postavljalo nobenih pogodbenih pogojev, ki bi bili nepošteni do potrošnika, v skladu z določbami ZVPot. Nepošteni pogodbeni pogoji so nični.

Predmetni splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani www.lilian.si v nogi spletne strani pod “Pogoji poslovanja”, prav tako se v fizični obliki hranijo na sedežu podjetja. Z objavo na spletnem mestu se šteje se, da so kupcu splošni pogoji poslovanja znani, s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe pa kupec izjavlja, da je splošne pogoje prebral in se z njimi v celoti seznanil.

 

Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Podjetje se zavezuje, da bo vsaka sprememba splošnih pogojev poslovanja objavljena na spletni strani www.lilian.si z datumom uveljavitve spremembe. Splošni pogoji poslovanja so zavezujoči v tisti obliki in glede tiste vsebine, ki je bila strankama dostopna na dan sklenitve pogodbe.

Ob morebitni spremembi splošnih pogojev postanejo spremembe za kupca zavezujoče z dnem, ko se z njimi seznani. Šteje se, da je kupec seznanjen s spremembami v trenutku objave spremembe na spletni strani www.lilian.si in s prejemom obvestila o spremembi. S tem se šteje, da kupec soglaša s spremembo splošnih pogojev.

V kolikor kupec poda izjavo, da ne soglaša s spremenjenimi pogoji poslovanja, ima podjetje pravico, da odstopi od pogodbe.

V primeru, da bi bila posamezna določba v pogodbi ali splošnih pogojih neveljavna ali neizvedljiva ali če bi nastala pravna praznina, to ne vpliva na ostala določila v pogodbi ali splošnih pogojih.  Pri tem sta obe stranki soglasni, da se namesto neveljavne ali neizvedljive ali neobstoječe določbe uporablja določba, ki je najbližja namenu ali cilju pogodbe.

 

Dostopnost informacij

Podjetje se z splošnimi pogoji poslovanja zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovilo naslednje informacije:

  1. Identiteto podjetja (ime in sedež družbe, številka registra),
  2. Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. Bistvene značilnosti blaga,
  4. Dostopnost produktov (vsak produkt, ki je v ponudbi na spletnem mestu, je dostopen v razumljivem roku)
  5. Pogoje dostave produktov (način, kraj in rok dostave),
  6. Cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. Način plačila in dostave,
  8. Časovno veljavnost ponudbe,
  9. Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo produkta,
  10. Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

 

Uporaba jezika

Podjetje v skladu s prvim odstavkom 2.člena ZVPOT posluje s potrošniki v slovenskem jeziku. V pisnih sporočilih uporablja celotno ime svojega podjetja in sedež. Pri označevanju izdelkov kupcu posreduje potrebne informacije glede značilnosti, prodajnih pogojev, uporabe in namembnosti izdelka. Te informacije so v jeziku, ki so potrošnikom na območju Republike Slovenije lahko razumljivi. Namesto besednega jezika podjetje pri označevanju izdelkov uporablja tudi splošno razumljive simbole in slike.

Kadar je poslovanje namenjeno tudi tujcem, poleg slovenščine tudi uporablja tudi tuji jezik, v skladu s prvim odstavkom 14.člena ZJRS.

 

Vrste uporabnikov

Z registracijo na www.lilian.si postanete član spletne trgovine. Pravico do nakupa v spletni trgovini imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

 

Ponudba produktov

Produkti ponujeni preko spletne trgovine so del ponudbe podjetja Petra Klemenčič s.p. Cene produktov so predstavljene kot maloprodajne cene in vsebujejo Davek na dodano vrednost (DDV). Cene ne vsebujejo stroškov pošiljanja. Občasno cene nihajo glede na aktualne promocije in akcije.

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta spreminja ter posodablja in zato lahko pride tudi do napak. Da lahko napake kar se da hitro odpravimo, podjetje prosi, da kupec o njih obvesti preko kontaktnih podatkov, objavljenih na spletni strani.

Trudimo se čim bolj natančno prikazati na slikah barve naše izdelkov, ne moramo pa zagotoviti, da bo prikaz barve na vašem monitorju enak izdelku v živo.

 

Načini plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • Po predračunu (UPN nalogu), na račun podjetja
  • S plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, American Express);

Podjetje posluje izključno preko spleta. Nakup na sedežu podjetja ni mogoč.

Podjetje zagotavlja, da kupec v postopku oddaje naročila pri sklenitvi pogodbe na daljavo z uporabo elektronskih sredstev izrecno potrdi, da se z oddajo naročilo strinja s plačilom. Funkcija, ki sproži oddajo naročilo, je označena z besedami “potrdi naročilo”. Z oddajo naročila je povezana obveznost plačila družbi.

 

Cene

  • Cene vključujejo davek na dodano vrednost (DDV)
  • Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti
  • Cene v spletni trgovini www.lilian.si so enake tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu “Naročilo potrjeno”). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za družbo kot za kupca.

Podjetje bo kupcu pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden bo ponudba za kupca postala zavezujoča podala končno ceno, v katero bo vključen DDV.

 

Spremembe računov

Splošni pogoji poslovanja določajo, da po naknadni spremembi naročila s fizične osebe v pravno osebo podjetje ne zaračuna dodatnih stroškov za spremembo računa.

 

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti (popusti na izdelke, brezplačna poštnina…) pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.

Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

 

Kako uporabim promocijsko kodo (kupon)?

Promocijska koda je alfanumerični niz znakov, ki jo uporabnik vnese pred zaključkom naročila z vnosom v polje “promocijska koda”. Za tem se v sistemu samodejno aktivira kuponu pripisana ugodnost in v košarici izdelkov postane razvidno, da je kupon bil aktiviran.

 

Postopek nakupa

  1. Izbira izdelka

Na spletni strani www.lilian.si si uporabnik izbere izdelek in klikne na povezavo ‘’Dodaj v košarico”. Sistem ga obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želi nadaljevati z nakupovanjem, klikne desno zgoraj ‘’x” in se vrne nazaj v spletno trgovino. Če želi zaključiti nakup, klikne desno povezavo ”Na blagajno” in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico.

  1. Odstranitev izdelka iz košarice

Na spletni strani www.lilian.si, v zgornjem desnem kotu, je nakupovalni voziček ikona. Po kliku na ikono, se uporabniku na desni strani spletne strani prikažejo izdelki, ki jih je dodal v nakupovalni voziček. Uporabnik klikne na “-” za izdelek, ki ga želi odstraniti iz košarice, in s klikom na “x” ga vrne v spletno trgovino.

III. Nakupovalna košarica

Za dokončanje naročila mora uporabnik izbrati način plačila v spodnjem desnem kotu. Če ima uporabnik veljavno kodo za popust jo vpiše v ustrezno polje nad izbiro plačila in klikne gumb ”uporabi kupon”.

V polja uporabnik posreduje zahtevane podatke (e-mail, ime, priimek, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Če uporabnik še ni uveljavil promocijske kode, jo lahko ponovno vpiše v desnem zgornjem kotu. Obrazec omogoča, da se lahko pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.

Uporabnik potrdi svoje podatke s klikom na gumb “nadaljuj” in prispe na stran za izračun stroškov dostave. Uporabnik ima na voljo dostavno službo GLS.

Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

Uporabnik s klikom na gumb ”nadaljuj” prispe na stran, kjer izbere vrsto plačila (plačilo po predračunu, kreditna kartica, paypal) in izpolni podatke. Določi tudi naslov za izdajo računa. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ”Potrdi naročilo”

  1. Zaključek naročila

Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Hvala vam! Vaše naročilo je bilo uspešno zaključeno.”

 

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in nato v naslednjem elektronskem sporočilu dobi še sledilno številko svojega paketa.

Spletna trgovina lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe je podoben kot za fizične osebe, potrebno je izpolniti obrazec s kontaktnimi podatki podjetja in davčno številko.

 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini www.lilian.si  sklenjena v trenutku, ko ponudnik pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji poslovanja fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Sklenjena kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

 

Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe – vračila

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prejema blaga v posest, družbi na elektronski naslov [email protected] nedvoumno in jasno sporoči, da odstopa od pogodbe. To lahko stori, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga le v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga. Kupec v skladu z devetim odstavkom 43. d člena ZVPot odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik mora nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po sporočilu, da odstopa od naročila podjetju vrniti blago na naslov: Petra Klemenčič s.p., showroom, Gozdna ul. 14a, 2000 Maribor. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo (preverja se poštni žig).

V primeru odstopa od pogodbe, potrošnik krije stroške vračila blaga, če je potrebno. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bo podjetje opravila nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Podjetje ima pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Stroški poštnine za vračilo blaga so nepovratni in strošek ne bo vključen v vračilo kupnine.

Kupec mora produkt vrniti ponudniku (Petra Klemenčič s.p.) nepoškodovan, nenošen in v originalni embalaži. To ne velja, če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Če se zaradi uporabe vrne blago brez originalne embalaže ali je blago poškodovano, lahko podjetje zoper kupca uveljavlja zahtevek za povračilo zmanjšanje vrednosti blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.

 

Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik (Petra Klemenčič s.p.) odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Napaka je stvarna, če nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo. Stvarna napaka se lahko uveljavlja v primerih:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali pa bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti ali odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le simbolično.

 

Reklamacija iz naslova stvarne napake

Kupec lahko v skladu s 37a. členom ZVPot uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki kupec ponudniku sporoči preko elektronskega sporočila na [email protected] s slikami, kjer so dokumentirane pomanjkljivosti oziroma izpolnjenega obrazca kjer specificira pomanjkljivosti.. Podjetje bo pisno odgovorilo potrošniku na zahtevek najpozneje v osmih dneh po njegovem prejemu.

Ponudnik ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa.

V kolikor je kupec pravilno obvestil ponudnika o napaki in ponudnik napako prizna, ima pravico od ponudnika zahtevati da:

  • odpravi napako na blagu
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom
  • vrne plačani znesek.

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.

Za uveljavitev garancije mora kupec ponudnika kontaktirati preko elektronskega sporočila [email protected]. Kupec mora pojasniti težavo in predložiti dokaz o nakupu (račun, potrditev naročila…). Ponudnik bo pregledal in obravnaval zahtevo in videl kako lahko težavo reši v najkrajšem možnem času. Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz produkta, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača ponudnik.

 

Stroški pošiljanja

Ponudnik pošilja produkte po celem svetu. Možni načini dostave, dostavni časi in stroški dostave so opredeljeni tukaj.

Za vsa naročila iz držav zunaj EU lahko veljajo uvozne pristojbine in davki, ki morajo biti poravnani ob prihodu pošiljke in niso všteti v stroške pošiljanja. Carinski stroški se razlikujejo od države do države in v kolikor potrebuje podrobne informacije o carinskih stroških, ga ponudnik napoti na lokalni carinski urad.

 

Varnost

Petra Klemenčič s.p, uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine www.lilian.si ponudnik hrani za nedoločen čas. Pri kupcih pa hrani še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, spol, čas in datum nakupov in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Osebne podatke bo ponudnik uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Pravno obvestilo

Spletna trgovina in vsi podatki na njej, slike produktov grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

 

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti produktov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da spletna trgovina včasih ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega produkta.

 

Izključitev odgovornosti

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja. To pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil bo kupec obveščen v najkrajšem možnem času in seznanjen z nadaljnjimi koraki. Kupec mora sam zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen in obsega: sprejem pritožbe, preverjanje pritožbe, obravnavo pritožbe in odgovor potrošniku v zvezi s pritožbo. Podjetje bo v najkrajšem možnem času oziroma najpozneje v 8 dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo. Nato bo sporočilo potrošniku, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Ponudnik si prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Ponudnik nudi možnost izvensodnega reševanja sporov in drugih pravnih sredstev, ki se uporabljajo za podjetja, ter njihovi dostopnosti po 43b. členu ZVPot.

Skladno z zakonskimi normativi Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z ZIsRPS. Dostop do platforme za Spletno reševanje potrošniških sporov je dostopen preko povezave.

Tabela velikosti:

Baby raccoon wintermarine, baby raccoon winterbeige

ŠTEVILKA 

NOTRANJA DOLŽINA

NOTRANJA ŠIRINA

20

13,3cm

5,7cm

21

14,0cm

5,8cm

22

14,8cm

6,0cm

23

15,5cm

6,1cm

 

Babyraccoon apfel, pink

ŠTEVILKA 

NOTRANJA DOLŽINA

NOTRANJA ŠIRINA

20

12,5 cm

5,7cm

21

13,1cm

5,8cm

22

14,0cm

6,0cm

 

Raccoon Vlies marine, rose

ŠTEVILKA 

NOTRANJA DOLŽINA

NOTRANJA ŠIRINA

24

16,2cm

6,3cm

25

16,9cm

6,4cm

26

17,4cm

6,6cm

27

18,0cm

6,8cm

28

18,8cm

7,0cm

29

19,5cm

7,2cm

30

20,1cm

7,3cm

 

Raccoon marine, rose

ŠTEVILKA 

NOTRANJA DOLŽINA

NOTRANJA ŠIRINA

25

16,7cm

6,4cm

26

17,5cm

6,6cm

27

18,1cm

6,8cm

28

19,0cm

7,0cm

29

19,5cm

7,1cm

30

20,3cm

7,2cm

 

Vikunja

ŠTEVILKA 

NOTRANJA DOLŽINA

NOTRANJA ŠIRINA

25

16,9cm

6,4cm

26

17,4cm

6,6cm

27

18,0cm

6,8cm

28

18,8cm

7,0cm

29

19,5cm

7,2cm

30

20,1cm

7,3cm

31

20,7cm

7,5cm

32

21,2

7,6cm

33

21,9cm

7,8cm

34

22,4cm

7,9cm

35

23,1cm

8,1cm

NICK, DANIEL (OZKA PETA), DANIEL, LUC, JANETTE, DENIS, MATEO

ŠTEVILKA 

NOTRANJA DOLŽINA

NOTRANJA ŠIRINA

20

12,3cm

6,0cm

21

13,2cm

6,2cm

22

13,6cm

6,4cm

23

14,5cm

6,5cm

24

15,1cm

6,6cm

25

15,6cm

6,7cm

26

16,3cm

6,9cm

27

16,7cm

7,1cm

28

17,4cm

7,2cm

29

18,1cm

7,4cm

30

18,7cm

7,6cm

31

19,6cm

7,7cm

32

20,4cm

7,9cm

33

21cm

8,0cm

 

PARROT (OZKA PETA)

ŠTEVILKA 

NOTRANJA DOLŽINA

NOTRANJA ŠIRINA

22

13,5cm

6,4cm

23

14,2cm

6,5cm

24

14,9cm

6,6cm

25

15,4cm

6,7cm

26

16,1cm

6,9cm

27

16,6cm

7,1cm

28

17,2cm

7,2cm

29

17,9cm

7,4cm

30

18,5cm

7,6cm

31

19,1cm

7,7cm

32

19,8cm

7,9cm



070-794A

ŠTEVILKA 

NOTRANJA DOLŽINA

NOTRANJA ŠIRINA

20

12,8cm

5,9cm

21

13,6cm

6,1cm

22

14,2cm

6,3cm

23

14,7cm

6,4cm

24

15,3cm

6,5cm

25

16,0cm

6,6cm

 

073-375B

ŠTEVILKA 

NOTRANJA DOLŽINA

NOTRANJA ŠIRINA

20

12,5cm

5,9cm

21

13,2cm

6,1cm

22

14,0cm

6,3cm

23

14,5cm

6,4cm

24

15,2cm

6,5cm

25

15,8cm

6,6cm

 

063-363B, 063-363M+

ŠTEVILKA 

NOTRANJA DOLŽINA

NOTRANJA ŠIRINA

25

16,1cm

6,6cm

26

16,7cm

6,7cm

27

17,3cm

6,8cm

28

18,0cm

6,9cm

29

18,8cm

7,0cm

30

19,3cm

7,2cm

31

19,8cm

7,2cm

 

CROSS AUTUMN

ŠTEVILKA 

NOTRANJA DOLŽINA

NOTRANJA ŠIRINA

28

17,8cm

7,5cm

29

18,4cm

7,7cm

30

18,9cm

7,8cm

31

19,5cm

8,0cm

32

20,2cm

8,3cm

33

20,8cm

8,5cm

34

21,4cm

8,7cm

35

22,2cm

8,9cm

36

23cm

9,1cm

 

ELF WALKER

ŠTEVILKA 

NOTRANJA DOLŽINA

NOTRANJA ŠIRINA

28

17,3cm

7,5cm

29

18,1cm

7,7cm

30

18,6cm

7,9cm

31

19,2cm

8,1cm

32

19,8cm

8,3cm

 

ELF STEP 

ŠTEVILKA 

NOTRANJA DOLŽINA

NOTRANJA ŠIRINA

20

12,4cm

6,5cm

21

13,0cm

6,6cm

22

13,5cm

6,8cm

23

14,2cm

6,9cm

24

14,8cm

7,0cm

25

15,4cm

7,1cm

26

16,1cm

7,2cm

27

16,7cm

7,3cm

 

ELF TEXAS 

ŠTEVILKA 

NOTRANJA DOLŽINA

NOTRANJA ŠIRINA

20

12,5cm

6,5cm

21

13,1cm

6,6cm

22

13,8cm

6,8cm

23

14,4cm

6,9cm

24

15,0cm

7,0cm

25

15,7cm

7,1cm

 

[wpf-filters id=1]